Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wyp. Zduny
(2)
Autor
Marston Mick
(1)
Niemira Karolina
(1)
Scott Marc
(1)
Wiejak Urszula
(1)
Wojciechowski Adrian
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Temat
Literatura polska
(4362)
Literatura amerykańska
(2018)
Powieść polska
(1868)
Literatura angielska
(1416)
Powieść amerykańska
(1285)
Programowanie (informatyka)
(-)
Romans
(1128)
Miłość
(1126)
Powieść obyczajowa
(1070)
Kobieta
(1022)
Powieść dla młodzieży
(1010)
Bajka dla dzieci
(900)
Literatura polska dla dzieci
(892)
Opowiadanie dla dzieci
(817)
Powieść angielska
(814)
Powieść historyczna
(718)
Sensacja
(668)
Lektura
(655)
Literatura francuska
(631)
Rodzina
(620)
Przyjaźń
(588)
Polska
(531)
Zwierzęta
(527)
Powieść przygodowa
(484)
Tajemnica
(456)
Poezja polska
(455)
Literatura niemiecka
(422)
Powieść francuska
(384)
Relacje międzyludzkie
(383)
Wiersze dla dzieci
(369)
Przygoda
(363)
Kryminał
(361)
Pamiętniki polskie
(343)
Wojna 1939-1945
(335)
Literatura rosyjska
(329)
Fantastyka
(320)
Sztywne kartki
(304)
Literatura norweska
(302)
Uczucia
(301)
Literatura polska dla młodzieży
(298)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(289)
Powieść psychologiczno-obyczajowa
(281)
Powieść psychologiczna
(273)
Powieść młodzieżowa
(266)
Bajki dla dzieci
(257)
Dziecko
(256)
Boże Narodzenie
(255)
Dramat polski
(255)
Literatura dla dzieci
(251)
Śledztwo i dochodzenie
(240)
Rodzeństwo
(237)
Romans obyczajowy
(237)
Opowiadanie polskie
(232)
Nastolatki
(231)
Małżeństwo
(228)
Powieść norweska
(226)
II wojna światowa (1939-1945)
(225)
Powieść społeczno-obyczajowa
(225)
Bajeczka dla dzieci
(220)
Powieść niemiecka
(218)
Powieść sensacyjna
(216)
Powieść wojenna
(216)
Poezja dziecięca
(215)
Zabójstwo
(212)
Dzieci
(210)
Powieść rosyjska
(210)
Sekrety rodzinne
(205)
Trudne sytuacje życiowe
(201)
Powieść kryminalna
(200)
Relacja romantyczna
(193)
Romans współczesny
(192)
Duże litery
(187)
Opowiadania dla dzieci
(177)
Wybory życiowe
(176)
Literatura polska młodzieżowa
(171)
Pies
(165)
Opowiadania polskie
(162)
Audiobook
(158)
Magia
(156)
Podróże
(156)
Komiks
(151)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(150)
Horror
(148)
Nowela polska
(148)
Powieść fantastyczna
(148)
Dokumenty dźwiękowe
(147)
Przepisy kulinarne
(147)
Encyklopedia
(146)
Literatura dziecięca polska
(143)
Policjanci
(139)
Ptaki
(139)
Język polski
(135)
Mickiewicz Adam
(129)
Wakacje
(126)
Osoby zaginione
(125)
Matki i córki
(124)
powieść społeczno-obyczajowa
(122)
Życie codzienne
(121)
Dziewczęta
(117)
Koty
(117)
Śmierć
(116)
Gatunek
Podręcznik multimedialny
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria Komputrild Edu)
Zacznij programować już dziś! To kolejne wydanie książki, która zachwyciła tysiące dzieci i rodziców! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie - właśnie tak nauczycie się programować z tą książką! Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny Efektywna nauka przez zabawę w świecie. Minecrafta Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania. Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych. Przydatna wiedza matematyczna Zadania z rozwiązaniami Zostań programistą i specjalistą od Minecrafta!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Zduny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania! Dowiedz się: jak stworzyć kosmiczną grę, jak zaprogramować złudzenie optyczne, jak wydawać polecenia gadającym duszkom. To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Zduny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej