Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wyp. Zduny
(8)
Wyp. Baszków
(2)
Wyp. Konarzew
(1)
Autor
Cash Hilarie
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Czarnocka Patrycja
(1)
Daraszkiewicz Erna
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Feibel Thomas
(1)
Gaweł Bartłomiej
(1)
Grabowska-Grzyb Ałbena
(1)
Leonardi Antonio
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Malinow Anna
(1)
McDaniel Kim
(1)
Piersa Krzysztof
(1)
Talko Leszek
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Wojtas Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(9)
Internet
(4)
Dziecko
(2)
Komputer
(2)
Komputery
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Uczniowie
(2)
AIDS
(1)
Agresja
(1)
Alergia
(1)
Alkohol
(1)
Alkoholizm w rodzinie
(1)
Animacje
(1)
Anoreksja
(1)
Arogancja
(1)
Astma
(1)
Autyzm
(1)
Bezrobocie absolwentów
(1)
Biurowce
(1)
Bulimia
(1)
Błędy wychowawcze
(1)
CV
(1)
Cyberpunk
(1)
Derek Fallon (postać fikcyjna)
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dyscyplina
(1)
Dysgrafia
(1)
Dyskoteka
(1)
Dysleksja
(1)
Dziecięce porażenie mózgowe
(1)
Dziecka a kultura
(1)
Dziecko Chore
(1)
Dziecko niepełnosprawne w rodzinie
(1)
Dziecko w szkole
(1)
Dziecko w szpitalu
(1)
Film
(1)
Fobie
(1)
Frustracja
(1)
Graficy komputerowi
(1)
Inicjacja seksualna
(1)
Jąkanie
(1)
Kompulsje
(1)
Komputer osobisty
(1)
Konflikt pokoleń
(1)
Kunegunda Paciorek (postać fikcyjna)
(1)
Kłamstwo
(1)
Lekarz rodzinny
(1)
Leworęczność
(1)
Literatura polska dla dzieci
(1)
Manipulacja
(1)
Mikroprocesor
(1)
Modele rodziny
(1)
Modem
(1)
Multimedia
(1)
Nadpobudliwość
(1)
Nadużycia seksualne
(1)
Narkotyki
(1)
Nauczanie indywidualne
(1)
Nerwica szkolna
(1)
Niechęć do szkoły
(1)
Nieposłuszeństwo
(1)
Odpoczynek
(1)
Pamięć magnetyczna
(1)
Pamięć optyczna
(1)
Papierosy
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pokolenie X czy @
(1)
Poprawka
(1)
Poradnie psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Pornografia a psychika dziecięca
(1)
Poszukiwanie pracy
(1)
Powieść fanstastyczna dla dzieci
(1)
Powieść fantastyczna polska dla dzieci
(1)
Programiści
(1)
Prymus klasowy
(1)
Przedszkole
(1)
Przemoc w internecie
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Relacja romantyczna
(1)
Rodzice i dzieci
(1)
Rodzina
(1)
Rodzina adopcyjna
(1)
Rodzinne domy dziecka
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rzeczywistość alternatywna
(1)
Science fiction
(1)
Seksualność dziecięca
(1)
Sekty
(1)
Stres
(1)
Style wychowania
(1)
Subkultury młodzieżowe
(1)
Tiki nerwowe
(1)
Ucieczki z domu
(1)
Uzależnienia
(1)
Uzależnienie od komutera
(1)
Wagary
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Gatunek
Esej
(1)
Gry komputerowe
(1)
Poradnik dla rodziców
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cyberpunk : 1982-2020 / Michał Wojtas. - Kraków : Znak Horyzont, 2020. - 365, [3] strony, [14] stron tablic : fotografie, ilustracje ; 22 cm.
Mamy za sobą rok 2019, w którym toczy się akcja filmów "Łowca androidów" i "Akira". Wizje świata przyszłości roztoczone przez twórców tych popkulturowych ikon sprzed ponad 30 lat okazały się zaskakująco trafne. Ale nikt się wtedy nie spodziewał, że to właśnie w 2019 roku polski producent gier komputerowych na najważniejszych dla branży targach ogłosi datę premiery swojego nowego tytułu i zaangażuje jednego z najbardziej rozpoznawalnych hollywoodzkich aktorów. Kluczowej postaci w grze swej twarzy i głosu użyczy Keanu Reeves. Mimo że historia cyberpunka toczy się od dobrych kilkudziesięciu lat w najodleglejszych miejscach na świecie, to właśnie Polska niespodziewanie dopisze istotny rozdział do historii tego gatunku, windując go na nowy poziom rozpoznawalności. Ta książka opowiada jego najpełniejszą historię. Michał Wojtas dociera do cyberpunkowych korzeni - jego założeń, estetyki i filozofii. Wyjaśnia, skąd się brały pomysły poszczególnych autorów, jaki wpływ miała na nich popularna literatura science fiction z lat 50. i w jaki sposób awangardowy twórca komiksów z Francji ukształtował obraz cyberpunkowej wizji w amerykańskich blockbusterach. Dowiedz się, jak Japończycy na swój sposób interpretowali science fiction, poznaj poprzednie emanacje cyberpunka w grach komputerowych oraz świat, w którym będzie się toczyła akcja nowej produkcji firmowanej przez CD Projekt i Mike'a Pondsmitha, twórcę bestsellerowej gry RPG z 1988, którą polska firma przenosi na ekrany komputerów. Cyberpunk 1982-2020 to także książka o dniu dzisiejszym, w którym uśpieni codziennością nie dostrzegamy, jak wiele przepowiedni twórców cyberpunka właśnie się sprawdza. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Zduny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to świetna rozrywka, ale dziecko może się od nich uzależnić - wpaść w nałóg. Jak do tego nie dopuścić? Autorzy definiują, jakie gry są odpowiednie dla poszczególnych grup wiekowych, jak oddziałują na rozwój dziecka, mówią, co robić, gdy dziecko zbyt długo siedzi przed komputerem, kiedy powiedzieć 'dość" i dlaczego. Bardzo potrzebna książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Zduny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Zduny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 podr. (1 egz.)
Wyp. Baszków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga.)
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Zduny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Zduny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun / Krzysztof Piersa. - Warszawa : MUZA, 2015. - 254 s. ; 20 cm.
„OCD-10” – to nie jest nazwa kolejnej gry komputerowej, ale numer klasyfikacyjny na międzynarodowej liście chorób, za jaką uznano uzależnienie od grania. Może ono wywołać poważne zaburzenia psychiczne, takie jak agresja, wyobcowanie ze środowiska, depresja, a także doprowadzić do licznych dolegliwości fizycznych. Ta książka nie jest jednak typowym poradnikiem. Jest jednocześnie historią życia nałogowego gracza, który skończył studia, został dziennikarzem, pozostaje w szczęśliwym związku. Mimo wyobcowania i nałogu wrócił do społeczeństwa, a to niesie pociechę i nadzieję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Zduny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Zduny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Konarzew
Brak informacji o dostępności: sygn. P/III (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Baszków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Zduny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej